2013/08/21

Se on vissiin virkattava


Syksy on näemmä kirjahankintojen aikaa. Olen tätä Virkkuria muutamaan otteeseen kirjakaupassa hypistellyt, mutta nyt viimein päädyin sen itselleni tilaamaan ja onhan se vaan kaunis kuin karkki!

Aika paljon kirjassa oli juttuja, joita on tullut jo kokeiltua, kuten esim. johtojen virkkaus ja erilaiset korit,  mutta tuo kirjovirkkaus on minulle ihan uusi tuttavuus ja vähän sillä tekosyyllä kirjan hankin. Materiaaliakin löytyy valmiiksi kaapista muutama kilo, joten lähiaikoina saatan vähän virkata! :)

-Piia


6 kommenttia:

  1. Kirja on ihana!! TÄälläkin on ohjeet jo työn alla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla on tuossa vielä nuo kaksi vyyhtiä kerittävänä ja niille on kaveriksi vielä jotain toista väriä haettava ennen kuin pääseen käsiksi kirjan ohjeisiin. Niin ja ne muutama muu homma ennen sitä vielä puikolla viimeisteltävä (lue, ihan kesken;)) :D

      -piia

      Poista
  2. Se on tosi houkutteleva kirja! Kerran sen jo tilasin ja sitten adlibris laittoikin meiliä, että se olikin loppunut. Sitten en tilannut sitä uudelleen, mutta mietin kyllä, pitäisikö kuitenkin. Olen aika tumpelo noissa jutuissa ja mietin, ymmärränkö sitten niitä ohjeita kunnolla. Toistaiseksi olen virkannut kokeilemalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Adlibriksestä tuon juuri tilasin eli ainakin vielä viime viikolla oli saatavilla, joten pian klikklik! ;) Kirjassa on todella yksityiskohtaiset ohjeet, joilla varmasti aloittelevakin virkkaaja pääsee käyntiin!

      -piia

      Poista
  3. Mä meinasin kans äskettäin tilata kyseisen kirjan, mutta jäin vielä miettimään... Voi olla, että kohta se löytyy minunkin kaapistani! ;) Mistähän sitä virkkausaikaa voisi ostaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten kun löydät sen paikan mistä saa aikaa, niin ilmoita miullekin heti! ;D

      -Piia

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.