2015/06/27

näkemiin



Tätä postausta on vaikea kirjoittaa ja tunnustan lykänneeni sitä tietoisesti. Tulin sanomaan kiitos ja näkemiin.

Jo pidemmän aikaa on ollut selvää, että piipadoon on uudistuttava. Kuusi vuotta on pitkä taival ja nyt se tuli loppuunsa. Tämä on ollut mielessä koko kevään ajan ja olen nyt tietoisesti hiljentänyt tahtia blogimaailmassa ja miettinyt, mitä tehdä jatkossa.  Olen myös jättänyt seuraamatta, mikä on tämän hetken hittilanka tai kevään sisustuksen trendivärit ja oikeastaan nauttinut siitä tietämättömyyden levollisesta tilasta. Minua Instagramin puolella seuranneet tietävät, että elämääni on myös astunut uusi intohimo, joka ei käsityö/sisustusblogin alle ole sopinut, mutta joka tekee minusta ihmisenä kokonaisemman. 



Päätös tulevaisuudesta oli erityisen vaikea tehdä, koska minulla muiden vaihtoehtojen lisäksi on ollut mielessä, etten enää jatka. Tässä hetkessä ei tunnu siltä, että minulla on tarpeeksi energiaa ja luovuutta ryhtyä tekemään jotain uutta, joka olisi kunniakas jatko piipadoolle ja puolittain tekemiseen ei sydän anna lupaa. Blogiscene on myös kuudessa vuodessa kasvanut niin valtavaksi, etten ehkä näe, että minulla on sille annettavaa. 

Opettelen siis olemaan ja hengittämään ilman tätä. Tekeminen ei lopu, mutta jatkossa en raportoi siitä blogissa. 


Rakkaudella,

Paula

9 kommenttia:

  1. Kiitos vaan! Ikävä tulee, mutta tämä on elämää :-)

    VastaaPoista
  2. <3 instagramissa sitten seurailen!

    VastaaPoista
  3. Menestystä jatkoon! Insta on kyllä helpompi kuin bloggaaminen, olen itekin huomannut että varsinkin kesällä on helpompi instailla vaan..

    VastaaPoista
  4. Kuusi vuotta on kyllä aika saavutus! Haikeat heipas siis tänne, vaikka vielähän me nähdään :)

    VastaaPoista
  5. Kiitos ihanasta blogista ja sen postauksista! Ja paljon onnea ja menestystä tulevaan :)!

    VastaaPoista
  6. Kiitos blogivuosista, Paula �� Aurinkoista kesää ja ihania juttuja jatkoon!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.