2012/09/01

Teipbailut!


Teippitarhan-blogissa on meneillään teipbailu-kisa, johon minäkin viime hetkellä osallistuin maaliskuussa täällä esittelemälläni rahapuun ruukulla. Ruukku seisoo edelleen samalla paikalla eteisessä ja edelleen olen tosi tyytyväinen lopputulokseen!

Kisassa on monia kekseliäitä tapoja teipin käyttöön, käykäähän kurkkaamassa ja jättämässä äänenne, toki mieluusti minun teippailulleni! :) Kaikkien äänen antaneiden kesken arvotaan lahjakortti ihanaiseen Teippitarhaan!

-Piia

2 kommenttia:

  1. Tosi makee! Mä en ole ihan vielä päässyt sisälle tähän teippivillitykseen, mutta tuo näyttää kyllä harjaantumattomankin silmään tosi tyylikkäältä. Ehkä tämä on nyt se ensimmäinen askel, ennen kuin teen kilon suuruisen teippitilauksen. :D

    VastaaPoista
  2. Mulla on kans hieman sama juttu kun Veeralla... en ihan vielä oo päässy teippauksen makuun. Mutta nää näyttää kyllä jo tosi kivoilta :)

    ps. Mun blogissa olis teille tunnustus

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.